sâmbătă, 19 iulie 2014

Work and Travel - Grecia, merita?


              Anul acesta am zis să încerc și eu programul Work and Travel și să încep cu Grecia iar anul următor să încerc SUA. Am mers la agenție, am aflat detaliile și am demarat acțiunile necesare, iar prețul pentru a pleca este de 300 de euro+ avion sau autobuz, eu alegând avionul, care m-a costat aproximativ 300 de euro dus-întors. La agenție mi-au explicat că o să lucrez într-un hotel de 4 stele numit Louis Creta Princess ce se află în Creta, o să lucrez 8 ore pe zi și o sa stăm 2 în camera și o sa avem și posibilitate de ore suplimentare chiar și bacșiș. Trecând peste toate detaliile plecării, acum 2 saptamani am ajuns la hotel și am inceput formalitățile pentru a fi angajat aici, iar în acelasi timp aflam lucruri ce încet încet mă făceau sa îmi pară rau ca am venit și anume: regulamentul lanțului hotelier ce se adresa angajaților presupunea faptul că nu avem voie în piscina hotelului, pe plaja hotelului sau prin locurile unde sunt turiștii ( de parca am fi niste animale salbatice și să nu îi muscăm ), nu avem voie să consumam din restaurantul hotelului sau de la barul hotelului nici măcar în timpul liber, avem un "restaurant" al staff-ului unde mancarea este destul de ok, fructe la discreție și prăjituri oarecum, dar ne-am adaptat și reusim sa mâncăm în restaurant și să "furăm" si prăjituri dar chestia cea mai interesantă este că studenții ce fac parte din echipa de animație au voie să mănânce în restaurant și să consume de la bar ceea ce ma bagă și mai tare în ceata cu privire la politicile hotelului privind angajații. Camera unde am fost cazat este mobilată doar cu două paturi, un dulap și o masă, iar internetul pentru angajați e ceva tare ciudat, adică avem un singur cont la aproximativ 30 de persoane iar când cineva este conectat, și se va conecta altcineva, persoana care era conectată va fi deconectată și tot asa, dar nu e o problema cu niciuna dintre acestea pentru ca m-am acomodat imediat și totul este ok, dar sa nu credeți niciodată ceea ce va spun cei de la agenție pentru ca niciodata nu este asa, și nu ai nici posibilitatea să faci ore suplimentare iar de bacșiș să îți iei gândul pentru că este hotel all inclusive. Programul și conditiile de lucru sunt destul de ok, în restaurant este aer conditionat iar daca lucrez pe terasa, te racoreste briza mării, deoarece hotelul se află pe plaja. În general lucrez de la 8 la 12 primele 4 ore iar celelalte 4 seara de la 19 la 23, poate o zi pe saptamană de la 12 la 16 apoi de la 19-23 astfel am timp și de plaja și să vizitez diferite atracții turistice, iar pe saptamană avem și 2 zile libere. Majoritatea studentilor de aici sunt români cam 15 cred, iar restul din Serbia, Rusia, Ucraina, Polonia, si Belgia toti fiind super. În concluzie, experiența se merită, va distrați, dar nu trebuie sa vă așteptați la ceea ce vă zic cei de la agenție pentru că nu va fi asa iar conditiile sunt acceptabile iar banii o să îi recuperați în mare parte din prima lună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu